سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مایه بیم (از خدا)، دانش است . [امام علی علیه السلام]
حسابداری و حسابرسی
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» کارشناسی ارشد حسابداری

 
    ارقـــــام دروغ نمی گویند

                                          دروغگویان رقم سـازی می کنند   



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » یاسر اسماعیلی(اسمعیل) ( پنج شنبه 86/11/18 :: ساعت 12:20 صبح )
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

مبنای تهیه استانداردهای حسابداری
اصل 44
کارشناسی ارشد حسابداری
دلم گرفته آقا جون

>> بازدید امروز: 0
>> بازدید دیروز: 2
>> مجموع بازدیدها: 4826
» درباره من

حسابداری و حسابرسی
یاسر اسماعیلی(اسمعیل)
به نام یگانه حسابدار حسابرس که ترازنامه سند اندوخته هر کس را بدون حسابسازی برایش تدوین می کند و مالیاتی اضافه بر دارایی او و اندوخته هایش نخواهد بست و تلفیقی بدون محافظه کاری و رضایت طرفین صورت نخواهد داد.

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان

» صفحات اختصاصی

» وضعیت من در یاهو
یــــاهـو
» طراح قالب