سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکس دانشی را که خداوند آن را برای امور دینی مردم سودمند قرار دادهاست پنهان کند، خداوند روز قیامت او را با لگامی از آتش لگام زند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
حسابداری و حسابرسی
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» دلم گرفته آقا جون


سینه ی تنگ منو بار غم او هیهات


دلم گرفته این روزا، پر از شکایت و غمه


تنها امید من فقط به شبهای محرمه


نذری دارم،نذر نمک،میگن که حاجتت میده


میگن یه کم دعا بکن کلی خجالتت میده


خودت می خونی آقا جون از تو چشام حاجتمو


یه وقت مبادا رد کنی این دل بی طاقتمو


 سینه زنا سر می رسن،مرثیه خونا می رسن


وقت گرفتن علم،سیل جوونا می رسن


اینجا شبا تو چادرت نمی دونی چه خبره


آدما نیستن به خدا،اینجا پر از کبوتره


فرقی دیگه نمی کنه مسلمونو ارامنه


هر کی به شیوه ی خودش اسم تورو داد می زنه


شلوغ می شه تو این شبا هیئت در  خونمون

چشای ما گریه می خواد،غربت تو بهونمون


تو این شبا دلم میگه درد تو به یکی بگو


حاجتای تو قلبتو بهش یکی یکی بگو


اینجا شبا تو چادرت زنا و مردا میشینن


عکس تورو رو شیشه ی  زلال اشکا می بینن


پیرن مشکیم تنمه یه نامه توی دستمه


یه نامه که پاکت اون همین دل شکستمه


سرت شلوغه می دونم، دلت شکسته خیلیه


آره خودم خوب می دونم عاشق خسته خیلیه



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » یاسر اسماعیلی(اسمعیل) ( پنج شنبه 86/11/18 :: ساعت 12:9 صبح )
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

مبنای تهیه استانداردهای حسابداری
اصل 44
کارشناسی ارشد حسابداری
دلم گرفته آقا جون

>> بازدید امروز: 1
>> بازدید دیروز: 2
>> مجموع بازدیدها: 4806
» درباره من

حسابداری و حسابرسی
یاسر اسماعیلی(اسمعیل)
به نام یگانه حسابدار حسابرس که ترازنامه سند اندوخته هر کس را بدون حسابسازی برایش تدوین می کند و مالیاتی اضافه بر دارایی او و اندوخته هایش نخواهد بست و تلفیقی بدون محافظه کاری و رضایت طرفین صورت نخواهد داد.

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان

» صفحات اختصاصی

» وضعیت من در یاهو
یــــاهـو
» طراح قالب